FAQ | Vraag en Antwoord
U kunt onze showroom vinden op het bedrijventerrein Berkelse Poort.
Vanaf de rotonde / N472 rijd u rechtsaf de Berkelse Poort in, hierbij ziet u de brandweer kazerne aan uw linkerhand.
100 meter verderop ziet u aan uw rechterhand (het 3de pand vanaf het begin van de straat) Zon en Scherm zitten aan de voorkant van het pand.
De ingang van Groenen Mobiliteit is aan de rechterzijde van het pand. U kunt bij de oprit al een scootmobiel op de verhoging zien staan.
U kunt bij ons gratis voor de deur parkeren.
Heeft u vragen en kunt u niet de juiste informatie vinden op onze website? Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op via het contactformulier, bel ons 010 – 303 78 57 of kom langs.
Twijfelt u over de juiste maat voor uw rolstoel?
U kunt gemakkelijk de maat meten door
- De breedte van uw bovenbenen te meten op het breedste punt (heup breedte)
- Tel hier 4 a 5 cm bij op.
- Gebruikt u de rolstoel alleen binnenshuis dan is het voldoende om 2 a 3 cm erbij op te tellen. Dit omdat u dan geen ruimte nodig heeft voor dikke winterkleding of jassen.
Uiteraard kunt u in onze showroom diverse maten uitproberen zodat u zeker weet dat u de juiste maat rolstoel aanschaft.
Heeft u een product bij ons gekocht maar het voldoet niet aan uw wensen dan bestaat daar de mogelijkheid om dit binnen 14 dagen na aankoop te retourneren, lees hieronder hoe u dit kan doen.
Heeft u een product tijdelijk geleend of gehuurd dan kunt u dit retourneren in ons filiaal in Berkel en Rodenrijs.
Een koopproduct retourneren
- De verzendkosten zijn voor eigen rekening
- Wij brengen 10% van het aankoopbedrag (ex. verzendkosten) in mindering ivm administratie en verwerkingskosten, bij het terugstorten van uw geld.
- Wij maken het geld binnen 10 werkdagen over na ontvangst en inspectie van het product.
- Indien het product zichtbaar gebruik is (niet meer in nieuw staat) dan kunnen wij helaas geen geld terugstorten.
- Om uw product te retourneren vragen wij u vriendelijk om uw retour aan te melden via onderstaand formulier, wij nemen dan contact met u op betreffende de verdere procedure.
- Tevens kunt u uw product(en) terugbrengen naar ons filiaal in Berkel en Rodenrijs, ook in dit geval vragen wij u om vooraf uw retour aan te melden. Zonder aanmelding van uw retour is het voor ons niet mogelijk om uw product in te nemen.
- Is uw product niet compleet of defect bij ontvangst dan ruilen wij uw product gratis om voor een nieuw product.
- Indien u hiervan gebruik wilt maken dient u dit direct na ontvangst te melden en ons foto’s te sturen van het defecte (ongebruikte) product.
Indien u vragen heeft over onze retourvoorwaarden dan vragen wij u om ons te contacten via het contactformulier.
Een huur- of leenproduct retourneren
Als u een product bestelt kunt u er voor kiezen op het op te halen in één van onze filialen. U kunt er ook voor kiezen om u bestelling te laten bezorgen, wij hanteren hiervoor een vast bedrag van € 7,50 voor alle bestellingen onder de €50,-.
Ondanks alle zorgvuldigheid kan er altijd iets kapot gaan, versleten raken of niet optimaal functioneren, wilt u dat wij iets voor u repareren vul dan onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op. Voorafgaand aan de reparatie zullen wij met u de kosten van de reparatie bespreken.
Indien uw product een mankement heeft wat binnen de garantie(periode) valt dan repareren wij uw product volgens de garantierichtlijnen. Indien u hier vragen over heeft kunt u ons altijd contacten.
Twijfelt u over de maat van uw rollator? Diverse rollators zijn bestelbaar in verschillende zithoogtes.
- Een zithoogte van 52 cm (laag) wordt geadviseerd voor personen met een lengte tot ongeveer 1,65.
- Een zithoogte van 60 cm is een standaard maat en adviseren wij voor personen met een lengte vanaf 1,65.
Uiteraard kunt u bij ons in de showroom beide maten uitproberen.