Advies nodig? Bel ons: 010 - 303 78 57

Haal- en brengservice

Niet mobiel? wij komen bij u thuis

Eigen service dienst

Vraag en antwoord2021-11-04T16:58:53+02:00

FAQ | vraag & antwoord

Wij hebben voor u de meest gestelde vragen op een rijtje gezet met onze antwoorden. Komt u er toch niet uit? Dan helpen wij u graag persoonlijk.

Onze showroom & parkeren2021-09-10T10:56:18+02:00

U kunt onze showroom vinden op het bedrijventerrein Berkelse Poort.
Vanaf de rotonde / N472 rijd u rechtsaf de Berkelse Poort in, hierbij ziet u de brandweer kazerne aan uw linkerhand.
100 meter verderop ziet u aan uw rechterhand (het 3de pand vanaf het begin van de straat) Zon en Scherm zitten aan de voorkant van het pand.
De ingang van Groenen Mobiliteit is aan de rechterzijde van het pand. U kunt bij de oprit en aan het einde van de weg al een scootmobiel zien staan.

U kunt gratis voor de deur parkeren.
Indien het voor u niet mogelijk is om zelf naar de showroom te komen dan kunt u gebruik maken van onze haal- en brengservice.

Haal- en brengservice2021-09-10T10:58:08+02:00

Bent u geïnteresseerd in onze producten maar vindt u het bestellen online ‘spannend’ of niet wenselijk, dat kunt uiteraard altijd langskomen in één van onze filialen.

Bent u slecht ter been of heeft u geen mogelijkheid om zelf naar ons toe te komen, dan kunnen wij u ook komen halen en weer thuisbrengen. Wij bieden deze service aan binnen een straal van 10 km rondom ons filiaal in Berkel & Rodenrijs (zie het kaartje hierboven met de informatie over ons specifieke service gebied bij de Groenen haal- en brengservice). Indien u buiten dit gebied woont en hier gebruik van wilt maken, dan is dit mogelijk tegenover een kleine meerprijs.

De kosten van deze service bedragen €7,50. Indien u een product aanschaft (of reparatie service) boven de €50,- dan vervallen de kosten van de haal en breng service.

U kunt een haal- en breng-afspraak maken via onderstaand formulier of bel: 010 – 303 78 57

HAAL- EN BRENG AFSPRAAK MAKEN
Reparatie2021-09-10T10:58:44+02:00

Ondanks alle zorgvuldigheid kan er altijd iets kapot gaan, versleten raken of niet optimaal functioneren, wilt u dat wij iets voor u repareren vul dan onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op. Voorafgaand aan de reparatie zullen wij met u de kosten van de reparatie bespreken.

Indien uw product een mankement heeft wat binnen de garantie(periode) valt dan repareren wij uw product volgens de garantierichtlijnen. Indien u hier vragen over heeft kunt u ons altijd contacten.

REPARATIE AANVRAAG
Retourneren2021-09-10T10:59:34+02:00

Heeft u een product bij ons gekocht maar het voldoet niet aan uw wensen dan bestaat daar de mogelijkheid om dit binnen 14 dagen na aankoop te retourneren, lees hieronder hoe u dit kan doen.

Heeft u een product tijdelijk geleend of gehuurd dan kunt u dit retourneren in ons filiaal in Berkel en Rodenrijs of Leiden.

Een koopproduct retourneren

Wij vinden het uiteraard jammer dat het product niet voldoet aan de verwachtingen of dat u niet tevreden bent.
U kunt uw product altijd binnen 14 dagen na aanschaf retourneren. Hier hangen enkele voorwaarden aan vast.
  • De verzendkosten zijn voor eigen rekening
  • Wij brengen 10% van het aankoopbedrag (ex. verzendkosten & VIP pakket) in mindering ivm administratie en verwerkingskosten, bij het terugstorten van uw geld.
  • Wij maken het geld binnen 10 werkdagen over na ontvangst en inspectie van het product.
    • Indien het product zichtbaar gebruik is (niet meer in nieuw staat) dan kunnen wij helaas geen geld terugstorten.
  • Om uw product te retourneren vragen wij u vriendelijk om uw retour aan te melden via onderstaand formulier, wij nemen dan contact met u op betreffende de verdere procedure.
  • Tevens kunt u uw product(en) terugbrengen naar ons filiaal in Berkel en Rodenrijs, ook in dit geval vragen wij u om vooraf uw retour aan te melden. Zonder aanmelding van uw retour is het voor ons niet mogelijk om uw product in te nemen.
  • Is uw product niet compleet of defect bij ontvangst dan ruilen wij uw product gratis om voor een nieuw product.
    • Indien u hiervan gebruik wilt maken dient u dit binnen 2 dagen na ontvangst te melden en ons foto’s te sturen van het defecte (ongebruikte) product.

Indien u vragen heeft over onze retourvoorwaarden dan vragen wij u om ons te contacten via het contactformulier.

Een huur- of leenproduct retourneren

Heeft u een product bij ons geleend of gehuurd, maar heeft u het niet meer nodig? Dan kunt u het product terugbrengen in een van onze filialen. Lukt het u niet om het product zelf terug te brengen? Dan komen we het product graag bij u ophalen tegen een kleine vergoeding. Stuur ons met onderstaand formulier een bericht, wij zullen u binnen 2 werkdagen benaderen om verdere afspraken te maken.
RETOUR VERZOEK
Verzendkosten2021-09-10T11:00:56+02:00

Als u een product bestelt kunt u er voor kiezen op het op te halen in één van onze filialen. U kunt er ook voor kiezen om u bestelling te laten bezorgen, wij hanteren hiervoor een vast bedrag van € 7,50 voor alle bestellingen onder de €50,-.

Kiest u tijdens het bestellen voor één van de Groenen VIP pakketten dan zijn de verzendkosten altijd inbegrepen.

Zithoogte rollators2021-09-10T10:54:33+02:00

Twijfelt u over de maat van uw rollator? Diverse rollators zijn bestelbaar in verschillende zithoogtes.

  • Een zithoogte van 52 cm (laag) wordt geadviseerd voor personen met een lengte tot ongeveer 1,65.
  • Een zithoogte van 60 cm is een standaard maat en adviseren wij voor personen met een lengte vanaf 1,65.

Uiteraard kunt u bij ons in de showroom beide maten uitproberen.

Zitbreedte rolstoel2021-09-10T11:03:57+02:00

Twijfelt u over de juiste maat voor uw rolstoel?
U kunt gemakkelijk de maat meten door

  • De breedte van uw bovenbenen te meten op het breedste punt (heup breedte)
  • Tel hier 4 a 5 cm bij op.
  • Gebruikt u de rolstoel alleen binnenshuis dan is het voldoende om 2 a 3 cm erbij op te tellen. Dit omdat u dan geen ruimte nodig heeft voor dikke winterkleding of jassen.

Uiteraard kunt u in onze showroom diverse maten uitproberen zodat u zeker weet dat u de juiste maat rolstoel aanschaft.

Contact2021-09-10T10:56:57+02:00

Heeft u vragen en kunt u niet de juiste informatie vinden op onze website? Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op via het contactformulier, bel ons  010 – 303 78 57 of kom langs.

CONTACT FORMULIER

Titel

Ga naar de bovenkant